Heti foglalkozások 60.

Heti tematikus foglalkozás A komponens

Mai alkalommal folytattuk az előítéletekkel való foglalkozást, mivel a diákok érdeklődőek a témával kapcsolatban, mivel felismerik és felismerték sokan, hogy ez sajnos a mindennapi életünk részét képezi. Néhányan említették, hogy családi, baráti körben nekik is van olyan ismerősük, rokonuk, akik megtapasztalták az előítéleteket. A foglalkozás végén szituációs feladatokat oldottunk meg, és közös példákat kerestünk, hogy miért ne legyünk előítéletesek.

Heti tematikus foglalkozás B komponens: EU

Mai alkalommal folytattuk a V4-ekkel való foglalkozást. Videókat, képeket, forrásrészleteket elemeztünk, amelyek a Visegrádi 4-ek működésével kapcsolatosak. A foglalkozás második felében és végén a témával kapcsolatosan oldottunk meg feladatlapot, amit közösen – a Smart – táblán – ellenőriztünk.

Német nyelvi foglalkozás

Kommunikációs gyakorlatok, párbeszédes feladatok megadott téma alapján. gyakorlatok párokban. Csoportmunka: Képről szöveg alkotás közösen. Az adott témával a szavak szótárfüzetbe rendezése. Játékos feladatok a digitális táblán. Szótárhasználat gyakorlása.

Magyar nyelv és irodalom tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Szövegértési feladatokat oldottunk meg a gyerekekkel. Csoportmunkában dolgoztunk. A Vass Kinga Zita: NETIKETT című szöveghez kapcsolódó feladatlapot oldottak meg. A csoportok munkáját folyamatosan ellenőriztem. A foglalkozás végén piros ponttal értékeltem a helyes megoldásokat.

Matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozás

A mai foglalkozáson egyéni, páros és csoportos munkában dolgoztak a tanulók. A következő témakörökből oldottunk meg feladatokat.

  • alapműveletek, zárójeles feladatok
  • egyenletek
  • hatványozás
  • számok normál alakja
  • műveletsorok megoldása

Az óra végén a geometriai témakörökből oldottunk meg felszín számítással kapcsolatos feladatokat, majd ezt követően jutalmaztam a jól teljesítő gyerekeket.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.