Heti foglalkozások 62.

Heti tematikus foglalkozás A komponens

A mai délutánon az egészséges táplálkozással kapcsolatosan oldottunk meg feladatokat. A diákok a már korábban kiadott feladatokból tartottak kiselőadást. A diákok páros munkában és csoportmunkában készítettek összefoglaló táblázatokat és bemutatókat gondolattérkép felhasználásával.

Heti tematikus foglalkozás B komponens: EU

Mai délutánon az oktatással és az ifjúságüggyel foglalkoztunk. Szó volt a külföldi iskolai tanulmányutak mellett a külföldi egyetemekről, valamint a szakmai – és munkahelyi gyakorlatszerzési lehetőségekről is, az önkéntesség mellett. A diákok érdeklődését felkeltették ezek a lehetőségek.

Német nyelvi foglalkozás

Mein Tag. Egy napom megbeszélése. Mondatok alkotása kiejtése, igeragozás megbeszélése. Új szavak szótárfüzetbe rendezése. Feladatok feladatlapon önállóan ellenőrzés közösen. A napirendhez feladat időpont kapcsolása. Szógyűjtés megadott téma alapján.

Magyar nyelv és irodalom tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Ezen a foglalkozáson szövegértési feladatlapot oldottak meg a gyerekek. Három rövid szöveget kellett elolvasniuk és válaszolni a kérdésekre. A feladatsor Papp Ágnes: Mit? Kinek?  Hogyan? című szövegéhez készült. Az értékelés a foglalkozáson folyamatos volt és piros ponttal történt.

Matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Az első részben a szorzó és bennfoglaló táblát átismétlése után egyszerű műveletsorokat oldottunk meg frontálisan. Ezt követően önállóan gyakorolták a gyerekek a zárójeles feladatokat. A foglalkozás második részében a háromszög, a téglalap és a négyzet szerkesztésével foglalkoztunk, majd egy szöveges feladatokat oldottunk meg, amely a kerület és terület számításhoz kapcsolódott. A végén jutalmaztam a jól teljesítő tanulókat

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.