Heti foglalkozások 29.

Heti tematikus foglalkozás A komponens

Mai foglalkozás során szövegértő feladatokat oldottunk meg közösen. A feladatlapot párosmunkában oldották meg, majd közösen, interaktív tábla segítségével ellenőriztük a megoldásokat. Az óra végén memóriajátékot játszottunk. Az órán végig a logikus – és problémamegoldó gondolkodást fejlesztésére törekedtem.

Heti tematikus foglalkozás B komponens: EU

Mai foglakozás során activity-t játszottunk. Rajz, körülírás és mutogatás témakörein belül kellett Európai Unióval kapcsolatos személyeket, helyeket, eseményeket, országokat bemutatni. A diákok nagyon élvezték a játékot, végig nagyon aktívak voltak.

Német nyelvi foglalkozás

E foglalkozás alkalmával egy napirend volt a témakörünk. Kép és szöveg összekapcsolása. Melyik kép melyik szöveghez illik. A témakörhöz kapcsolódó új szavak szótárfüzetbe rendezése. A sein ige jelen ideje, ragozása, mondatban való alkalmazása. Hiányos mondatok kiegészítése feladatlap formájában.

Magyar nyelv és irodalom tantárgyi fejlesztő foglalkozás

A mai foglalkozáson Wacha Imre: Az ihlet útja című esszéjét dolgoztuk fel. Megnéztük az esszé formai sajátosságait, elolvastuk a szöveget majd értelmeztük. Ezután a szövegre vonatkozó kérdésekre válaszoltak a gyerekek, idézni kellett nekik a József Attila töredékből, hogy mi az ihlet útja. A foglalkozás második részében önálló fogalmazást alkottak csoportokban Mihez hasonló egy mű létrejötte? címmel.

Matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Az első részben játékosan oldottunk meg feladatokat az egész számok témakörökből. Gyakoroltuk az alapműveleteket. Ezt követően frontális munkában a geometriai alapfogalmakat ismételtük át. A foglalkozás második részében játékosan gyakoroltuk a szorzó- és bennfoglaló táblát, majd a végén egy szöveges feladatot oldottunk meg páros munkában. A jól teljesítő tanulókat jutalmaztam.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.