Heti foglalkozások 26.

Heti tematikus foglalkozás A komponens

Mai alkalommal szövegértő feladatokat oldottunk meg egyéni, páros- és csoportmunkában. A feladatokat közösen ellenőriztük az interaktív táblán. Az ellenőrzésbe bevontam a tanulókat, akik egyenként kimentek a táblához, ahol megmutatták a helyes választ, majd meg is magyarázták, hogy miért az a helyes válasz.

Heti tematikus foglalkozás B komponens: EU

Mai alkalommal európai uniós országokról pénzügyeiről beszélgettünk. A diákokat különösen az Európai Uniós támogatások kedvező hatásai érdekelték. Az óra hátralévő részében játékos feladatokat oldottunk meg, ahol különböző országokat kellett körülírással bemutatni a diákoknak.

Német nyelvi foglalkozás

E foglalkozás alkalmával mondatokat alkottunk. Az ist és a sind helyes használatát gyakoroltuk. 3-4 mondatos önálló szöveg alkotása volt önálló feladat. A szövegben ige, főnév keresése és azok nyelvtani szabályainak megbeszélése. Dialogspiuel, gruppenarbeit: szavak gyűjtése megadott szempont szerint.

Magyar nyelv és irodalom tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Ezen a foglakozáson Krúdy Gyula Az ősök című elbeszélését dolgoztuk fel. Először a szöveg kifejező hangos olvasását gyakoroltuk. A szöveghez kész feladatlap tartozik ebben dolgoztak a gyerekek. Számozással sorrendbe raktuk az eseményeket, elkészítettük a szöveg vázlatát. Kerestünk a szövegben leíró részt és párbeszédes részeket. Megbeszéltük a párbeszéd helyesírásával kapcsolatos tudnivalókat.

Matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozás

Az első részben páros és csoportmunkában dolgoztak a gyerekek. A hétköznapi életből vett feladatokkal foglalkoztunk. A foglalkozás második részében a szorzó és bennfoglaló táblát gyakoroltuk, majd a geometriai alapismereteket elevenítettük fel. A téglalap, négyzet kerület és terület számítását gyakoroltuk páros munkában. A végén a jól teljesítő tanulókat jutalmaztam.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.