Heti foglalkozások 3.

Tematikus foglalkozás

Előző órán az országunk szociális és társadalmi eltéréseit vizsgáltuk meg. Ezt a gondolatmenetet folytattuk és kiegészítettük azzal, hogy elhelyeztük térségünk szociális körülményeit az Európai Uniós átlagban. A hatékonyabb megértés érdekében digitális eszközöket is alkalmaztam (képek, videók, interaktív feladatok).

Tematikus foglalkozás

3. foglalkozás: Ez alkalommal az Európai Unió országait térképen és földgömbön keresgélték a gyerekek. Összehasonlításokat tettek az államok területének tekintetében, majd a fővárosaikat hozzárendelték az egyes országokhoz. Végül vaktérkép segítségével elhelyezték az országokat Európában. Meséltek arról, hogy ki melyik országban járt már, illetve ki milyen információval rendelkezik az EU országairól.

Tantárgyi fejlesztés – magyar nyelv és irodalom 

A mai alkalommal verseket olvastunk fel, majd meghallgattuk a digitalizált verzióit is. Megbeszéltük azt is, hogyan segíti a versek hallgatása a tanítási – tanulási folyamatot. A versekről kerestünk képeket és ábrákat, hogy a diákok jobban megismerjék a versek mondanivalóját.

Tantárgyi fejlesztő foglalkozás – matematika 

A már korábban tanultakat ismételtük és gyakoroltuk, játékosan. A műveletek gyakorlásánál páros munkát alkalmaztam, ahol a gyerekek a szorzó és bennfoglaló táblát a tanulók párban egymástól kérdezték. Tévesztés esetén javították társukat. A hibátlanul számolók jutalom pontot kaptak. A foglalkozás második részében, matematikához kapcsolódó szöveges feladatokat oldottunk meg, csoportmunkában.

Nyelvi foglalkozás – német

E foglalkozás alkalmával a családot mint témakört tovább folytattuk, csoportosítottuk az e témakörhöz kapcsolódó szavakat ,gyakoroltuk a kiejtést és megfigyeltük a helyesírásukat ,jellegzetességüket. Hallás utáni gyakorlatot is végeztünk :szavak helyes kiejtése hallás után.

Dialogspiel keretében a tanulók párosan is dolgoztak.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.