Heti foglalkozások 2.

Tematikus foglalkozás

A második foglalkozáson a környékünk társadalmi és szociális adottságait vizsgáltuk meg. Az órán szövegfeldolgozások voltak, melyek célja az volt, hogy a diákok felismerjék és megértsék azt, hogy egy országon belül hogyan változnak meg az szociális körülmények.

Tematikus foglalkozás

2. foglalkozás: Az Unióban élő népek, népcsoportok megismerése. A gyerekek nagy érdeklődéssel fordultak a téma felé, érdekli őket a környező országok és népek élete, kultúrája. Ez egy merőben új lehetőséget teremt a gyerekeknek, hogy a tágabb környezetükről megszerzett tudásukat bővítsék.

 Tantárgyi fejlesztés – matematika 

Második alkalommal találkoztam a gyerekekkel, délután 3 órakor a fejlesztő foglalkozáson. Mivel nagyon fáradtak voltak már, játékos – szöveges feladatokat oldottunk meg.

Gyakoroltuk az alapműveleteket, kiemelten a zárójeles feladatokat. A tanulók jól érezték magukat és már alig várják a következő alkalmat, ahol a számítástechnika teremben egy 29 témakörös matematikai programban gyűjthetik a pontokat a jól megoldott feladatok után.

Tantárgyi fejlesztés – magyar nyelv és irodalom 

A második órán szövegértési feladatokat gyakoroltunk, melyek során a Padovai Szent Antal és A láthatatlan ember című szövegeket dolgoztuk fel kooperatív munkaforma keretein belül, melyek feldolgozásának segítésére PowerPoint prezentációt és interaktív feladatokat alkalmaztunk.

Nyelvi foglalkozás – német

E foglalkozás alkalmával megbeszéltük az előttünk álló foglalkozások témarendjét , milyen témákat fogunk feldolgozni a foglalkozások alkalmával. Az első témakörünk a család volt. Bemutatkozás, családtagok megnevezése, legközelebbi rokonok megnevezése.

Összefüggő mondatok alkotása  a családról ,minden gyerek bemutatkozott rövid szöveg formájában.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.